Renault Megane

Renault Megane – samochód po gradobiciu naprawiony metodą PDR

W bieżącej galerii przedstawiamy Renault Megane –  samochód po gradobiciu naprawiony w Kinked Studio techniką usuwania wgniotek zwaną metodą PDR. Rzetelna praca profesjonalistów sprawiła, że aktualnie auto wygląda jak nowe.

Galeria zdjęć przedstawia samochód przed naprawą i po wyciągnięciu wgnieceń w Kinked Studio.

Wszystkie wgniotki zrobione przez kulki gradu mocno zniekształciły nie tylko dach tego auta, ale również maskę, klapę bagażnika, oraz wszystkie drzwi samochodu. Właściciel pojazdu zareagował odpowiednio i przyprowadził samochód do naszego warsztatu, gdzie zastosowano metodę naprawy PDR. Ta bezinwazyjna metoda usuwania wgnieceń bez lakierowania przyniosła rewelacyjny skutek w tym przypadku.

 

Usuwanie wgnieceń po gradobiciu w Kinked Studio – Zielona Góra, Nowa Sól, Bolesławiec, Głogów

Jeżeli masz samochód po gradobiciu i szukasz w województwie lubuskim lub dolnośląskim profesjonalnego warsztatu samochodowego, w którym wykorzystuje się metodę naprawy PDR (czyli prostowanie karoserii w samochodzie bez konieczności ponownego lakierowania auta) to zapraszamy do Kożuchowa na ul. Nowosolną 43 do firmy Kinked Studio. Naprawy karoserii wykonujemy terminowo, sprawnie i dokładnie. Cechuje nas rzetelność i poważne podejście do Klienta.

Oferujemy profesjonalne usługi:

Zadzwoń, by ustalić szczegóły, albo wyślij nam zdjęcie uszkodzonego pojazdu, a my wycenimy naprawę wgniecenia.

 


Renault Megane – auto osobowe klasy kompaktowej

Samochód osobowy Renault Megane produkowany jest od 1995 roku pod francuską marką. W roku 2016 wypuszczono czwarta generację Megane. Pierwsze modele były wypuszczane na rynek w wersji 5-drzwiowego hatchbacka oraz 2-drzwiowego Renault Megane coupe. W roku 1996 firma Renault zaproponowała Klientom pierwszego w Europie kompaktowego vana o nazwie Megane Scenic. Do rodziny Megane dołączyły jeszcze wówczas wersje typu sedan (trójbryłowy, zamknięty rodzaj nadwozia samochodu osobowego, z wyraźnie oddzielonymi przedziałami: silnikowym i bagażowym) oraz cabrio (nadwozie samochodu z odkrytą kabiną pasażerską z miękkim składanym dachem).

W Polsce najbardziej chyba znana jest wersja typu hatchback. To nadwozie samochodowe w Renault Megane charakteryzuje się dodatkowymi drzwiami z tyłu pojazdu umożliwiającymi dostęp do przestrzeni bagażowej i pasażerskiej. W hatchbackach drugi rząd siedzeń często jest składany, dzięki temu w łatwy sposób można powiększyć przestrzeń bagażową.

Kolejnym przełomowym krokiem w produkcji Renault Megane było dokonanie face liftingu w 2005 roku. Producent aut z Francji zmienił zderzak przedni i tylny, reflektory przednie, oraz lampy tylne. Wnętrze również uzyskało zmienione tarcze wskaźników i wyświetlacz automatycznej klimatyzacji. Wprowadzono wówczas również poprawione silniki. Wersja z dieslem 1.9 dCi wyposażona została w 130 KM, a wersja 2.0 dCi w 150 koni mechanicznych.

W 2008 roku zaproponowano Klientom Renault Megane III. Pierwszy raz pokazano go podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Klienci mogli wybierać pomiędzy 5-drzwiomym oraz 3-drzwiowym (coupé). W 2009 roku wypuszczono jeszcze wersję typu kombi.

 

Renault Megane Grandtour – moc silnika

Samochody tej marki nie należą do typów sportowych. Wszystkie dedykowane były raczej dla rodzin i do jazdy po mieście. Dopiero w 2012 roku producent zaskoczył wszystkich prezentując Megane Grandtour GT 220, który mógł poszczycić się jednostką napędową z mocą 220 KM z momentem obrotowym 340 Nm. Auto wyposażono w dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. Dodatkowo zadbano o bezpieczeństwo i zmodyfikowano zawieszenie układ hamulcowy.

 

Renault Megane IV dane techniczne

W czwartej generacji pojawił się Renault Megane IV. Ten model produkowany od 2016 roku został zupełnie odmieniony. Jego wygląd podyktowany nowymi wymogami stylistycznymi zyskał ogromną popularność.

Aktualnie dostępne na rynku kompaktowe hatchbacki charakteryzują się harmonijnymi liniami, ładnie wyprofilowanymi kształtami i wyrafinowanym wykończeniem. Sprzedawcy podkreślają, że oferowane wersje mogą być wyposażone w: systemy wspomagania prowadzenia Renault EASY DRIVE, system pokładowy multimedialny EASY LINK oraz ustawienia MULTI-SENSE.

Co kryje się pod tymi nazwami:

  • system pokładowy multimedialny EASY LINK – czyli system pozwalający na szybkie połączenie urządzeń typu smartfon z komputerem pokładowym;
  • MULTI-SENSE – system pozwalający na wybór parametrów takich jak: rodzaj oświetlenia, dźwięk czy konfiguracja ekranu kierowcy;
  • systemy wspomagania prowadzenia Renault EASY DRIVE – to system pełniący funkcje asystenta jazdy w korku i na autostradzie; posiada aktywny regulator prędkości Stop & Go oraz aktywny system nagłego hamowania AEBS z funkcją wykrywania pieszych.

 

Cena Renault Megane w 2023 roku

Ceny samochodów mark Renault Megane zależne są od wersji nadwozia. Na przykład wersja Techno dostępna jest już na rynku od 100 000 zł i posiada w swoim wyposażeniu: kamerę cofania, kartę Renault Hands Free, system Easy Link 9,3″ z nawigacją oraz obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″.

Najdroższą wersja Renault Megane to R.S. Trophy, którą można kupić już od 180 000 zł.

W obu wersjach dostępne są takie udogodnienia jak: system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na bocznych tylnych miejscach, system dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) + system wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA), 3-punktowe pasy bezpieczeństwa na przednich miejscach, system ABS, system wspomagania nagłego hamowania (AFU), czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu, boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu oraz poduszki kurtynowe, system kontroli zmęczenia kierowcy (UTA).