Audi A6 C8

Usuwanie wgnieceń PDR w Audi A6 C8

Zdjęcia z warsztatu Kinked Studio pokazują, że nawet luksusowe samochody często ulegają szkodom komunikacyjnym. Tylko szybka reakcja właściciela samochodu pozwala na wykorzystanie podczas naprawy metody wyciągania wgnieceń PDR. Jeżeli nie ma uszkodzenia lakieru to istnieje ogromna szansa, że po naszej naprawie karoserii auto będzie wyglądało jak nowe.

Usuwanie wgnieceń PDR – co to jest?

PDR to skrót oznaczający usuwanie wgnieceń w karoserii samochodów bez konieczności ich lakierowania. Dzięki tej metodzie oszczędza się czas i pieniądze. Auto pozostaje w swej historii bezszkodowe i wygląda jak przed zdarzeniem. Dzięki temu gradobicie, czy kolizja na parkingu nie jest już wielkim problemem.

Naprawa wgnieceń PDR z jak najlepszym skutkiem możliwa jest wówczas, gdy podczas zdarzenia na drodze czy uderzenia gradem nie doszło do uszkodzenia lakieru. Technika PDR pozwala wykluczyć potrzebę ponownego malowania przy naprawie karoserii po gradobiciu. Nie ma wówczas ryzyka, że nie dopasuje się właściwie kolor do istniejącego.

Zdjęcia w tej galerii pokazują jak piękne Audi A6 C8 zostało dosłownie uratowane przed inwazyjnym działaniem na karoserię auta, czyli przed szpachlowaniem.

 


Audi A6 C8 –  opis, charakterystyka i opinie

Audi A6 C8 to luksus sterowany najnowszą technologią. To już mniej auto, a bardziej robot, zaawansowany komputer sterujący stabilnym, szybkim i eleganckim nadwoziem. Samochód posiada system multimedialny tak zaawansowany, że nawet młodzi adepci gier komputerowych spędzą sporo czasu przy rozbudowanym menu.

Kokpit Audi A6 to już nie tylko fajny dotykowy ekran z wibracją, kompatybilny z każdego rodzaju oprogramowaniem smartfonów. To wysokiej klasy sprzęt elektroniczny, który dba o nasze bezpieczeństwo w sposób nowatorski i ekskluzywny.

 

Futurystyczne nowinki to już rzeczywistość w Audi A6 C8

Komputer sterujący w Audi A6 pozwala na kilka ważnych rzeczy:

  • auto z włączonym tempomatem samo zwalnia płynnie do przepisowej prędkości na kilkadziesiąt metrów przed znakiem drogowym z ograniczeniem;
  • system wykrywa, fakt że auto przed nami rusza w korku i włącza silnik, zanim my dotkniemy pedał gazu;
  • jeżeli jedziemy przez niebezpieczne miejsce jego pedał gazu będzie lekko drgał pod naszą stopą dając znać, by zwolnić;
  • system pomaga kierowcy w jeździe na zwężonych odcinkach drogi (bardzo przydatne skora samochody produkowane są w wersjach szerszych niż kilkanaście lat temu);
  • komputer nie pozwoli wyprzedzić na wąskiej drodze, jeżeli obliczy, że auto nie zmieści się z ciężarówką.

 

Czym wyróżnia się Audi A6 C8?

Audi A6 wyróżnia się zdecydowanie tym, że od lat pozostaje wierne kształtom i wyglądowi. Konkurencyjne marki starają się wypuszczać nowe modele o kształtach coraz bardziej fantazyjnych i finezyjnych. Audi pozostaje takie samo, bo samochody tej marki wszyscy znają i nie potrzebują dodatkowej reklamy. Opinie o Audi od lat pozostają niezmienne, bez względu czy jest to kombi czy sedan.

 

Dane techniczne Audi A6 C8 – silniki, turbo, wymiary

Charakterystyczne jest też to, że Audi A6 jest stabilne, szybkie i bezpieczne. Ma imponujące osiągi, wyciszone wnętrze i genialny układ kierowniczy. Wszystko to zauważy nawet laik jeżeli tylko przejedzie się tym luksusowym samochodem. Są szybkie, ciche i bardzo nowoczesne.

Audi pozostaje również wierne zasadzie montowania sześciocylindrowego silnika, choć na rynku konkurenci podążając za modą na „odchudzanie” korzystają już z mniejszej ilości cylindrów nawet w dużych i mocnych samochodach.

Obecnie w ofercie na rynku są dwa silniki:

  • Pierwszy z nich, oznaczono 50 TDI – trzylitrowy diesel V6 o mocy 286 KM i momencie obrotowym 620 Nm. Osiągi – 5,5 s do 100 km/h.
  • Drugi dostępny silnik to 55 TFSI (numer oznacza moc danej jednostki – im większy, tym większa moc). Także ma trzy litry i sześć cylindrów ale jest na benzynę. Moc takiego motoru wynosi 340 KM, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,1 s.

 

Wymiary zewnętrzne Audi A6 C8

  • Długość – 4939 mm;
  • Szerokość – 1886 mm;
  • Szerokość z lusterkami bocznymi – 2110 mm;
  • Wysokość – 1457 mm;
  • Rozstaw osi – 2924 mm;
  • Rozstaw kół – przód – 1630 mm;
  • Rozstaw kół – tył – 1617 mm;
  • Zwis przedni – 920 mm;
  • Zwis tylny – 1095 mm;
  • Prześwit – 145 mm.