Toyota C-HR
Wyciąganie blachy w aucie Toyota C-HR, czyli usunięcie wgniecenia z karoserii samochodu metodą PDR
Typowa szkoda parkingowa na drzwiach nowej Toyoty.
Przedstawiamy serię zdjęć z warsztatu Kinked Studio. Widać na nich efekty pracy techników wykorzystujących bezinwazyjne usuwanie wgnieceń.
Metoda PDR, z której korzystamy daje 100% satysfakcji i 0% szpachla na karoserii samochodu.
Usuwanie wgnieceń bez lakierowania
Metoda usuwania wgnieceń bez lakierowania to wyeliminowanie konieczności wymiany elementu samochodu, co sprawia, że naprawa jest szybsza, a koszt niższy w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań.
Technologia PDR pozwala naprawiać karoserię bez demontażu elementów poszycia i jest powszechnie akceptowana przez towarzystwa ubezpieczeniowe działające w Polsce.
Wyciąganie wgnieceń w Kinked Studio wykonywane jest terminowo i bardzo dokładnie. Sprawdź nasze realizacje i umów się na naprawę swojego auta.
Toyota C HR Hybryda
Samochody z napędem hybrydowym to aktualnie nie tylko moda, ale również szereg korzyści dla ludzi i dla planety. Argumenty przemawiające na korzyść posiadania na przykład auta Toyota C HR Hybryda to:
- znaczna oszczędność pieniędzy z uwagi na zmniejszoną ilość paliwa potrzebnego do jazdy,
- mniejsze koszty napraw z uwagi na potwierdzoną bezawaryjność,
- najwyższa moc na żądanie – naciskasz pedał gazu i…
- jazda na samym silniku elektrycznym w mieście;
Toyota jest coraz bardziej popularna w swojej wersji C-HR Hybrid, gdyż posiada w swojej ofercie opcje miejskie i sportowe.
Jak działa hybryda?
Producenci Toyoty zapewniają, że ich samochody mają napęd typu szeregowo-równoległy, który może działać albo jako auto elektryczne, albo jako samochód benzynowo-elektryczny. Silniki mają układ samoładujący. Ładowanie może odbywać się podczas hamowania auta jak również z nadwyżek energii pochodzących z silnika spalinowego.
Dołączane do najnowszych modeli Toyoty aplikacje pomagają użytkownikom nauczyć się korzystać z tych nowoczesnych technologii, by mieć ekonomiczny i ekologiczny samochód. Można dowiedzieć się na bieżąco jak optymalnie ruszać, przyspieszać i hamować, by ograniczyć emisję spalin i zużycie paliwa.
Toyota C-HR dane techniczne
Model Toyota CHR Hybrid dostępny jest dla kupujących w opcji do wyboru pomiędzy dwoma rodzajami silnika. Sprzedawcy w salonach samochodowych oferują hybrydę 1,8 Hybrid 122 KM emitującą 110 g/km CO2, mającą moc maksymalną 122 koni mechanicznych i rozwijającą maksymalną prędkość 170 kilometrów na godzinę (170 km/h). Opcja tam ma bezstopniową automatyczną skrzynię biegów 4X2 i zużywa według producenta tylko 4,9 litry/a. Ma większy o 20 litrów bagażnik od drugiej opcji o nazwie 2,0 Hybrid Dynamic Force 184 KM. Toyota C-HR 1,8 cechuje się doskonałą przekładnią e-CVT.
1,8 Hybrid 122 KM
Ceny tych samochodów zaczynają się już od 125 000 zł. Zależne są od wyposażenia dodatkowego. Podstawowa wersja posiada światła główne w technologii LED (Basic LED), kolorowy ekran dotykowy systemu multimedialnego o przekątnej 8″ i dwustrefową klimatyzację automatyczną. Droższe wersje można kupić już z inteligentnym systemem automatycznego parkowania (S-IPA) oraz z czujnikami parkowania montowanymi na przód i tył auta. Istotne w tych najnowszych Toyotach jest to, że można w nich dostać system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją hamowania. Do bardziej „wypasionych” wersji można zamówić 19 calowe felgi aluminiowe GR SPORT, czy stylistykę w wersji GR SPORT.
Hybrid Dynamic Force
Hybrid Dynamic Force posiada również bezstopniową automatyczną skrzynię biegów 4X2, ale zużywa już 5,3 litry/a oraz emituje więcej gazów CO2, bo 119 gram na kilometr. Posiada większą moc maksymalną wielkości 184 KM i osiąga maksymalną prędkość 180 km/h. Wersja ta reklamowana jest jako rewelacyjna opcja łącząca fajne osiągi z oszczędnością. Cena tej opcji w wersji podstawowej zaczyna się od 155 000 złotych, ale tu już w podstawowej opcji jest inteligentny system automatycznego parkowania (S-IPA) oraz przednie i tylne czujniki parkowania i RCTA. Z tym silnikiem również można pokusić się o wystylizowanie samochodu sportowo, by ten piękny SUV zachwycał 19″ aluminiowymi felgami i detalami GR SPORT.
Obie wersje to nowatorski sposób wykorzystania silników elektrycznych. Ekologiczne, oszczędne, bezpieczne, a do tego po prostu piękne 🙂
Toyota C HR – spalanie
Jak już wspomnieliśmy spalanie w najnowszych modelach Toyoty C HR szacowane jest w zakresach średnich 4,9 litra/a i 5,3 litra/a. Oznacza to, że w cyklu mieszanym auto zużyje 2,4 litra benzyny na 100 km, a jeżeli zapomnimy naładować baterie to możemy zużyć od 6,1 do 7,8 litra na 100 km.
Toyota C HR – ekskluzywny SUV w dobrej cenie
Toyota C HR to SUV o pięknym i luksusowym wnętrzu. Dla chętnych sprzedawcy z salonów samochodowych Toyoty oferują sportowe skórzane fotele Black Alcantara zapewniające wygodę i bezpieczeństwo podczas dynamicznej jazdy. Poza tym zadbano o porządne głośniki JBL, by komfortowo słuchać muzyki i radia. Wnętrze Toyoty C-HR jest pomysłowo zaprojektowane i bardzo ergonomiczne. Dobrym pomysłem jest możliwość wzbogacenia wyglądu auta o elementy ozdobne kolorowe (zielone -lime green, czerwone, białe) i elementy chromowane jak:
- chromowane osłony lamp przeciwmgielnych,
- chromowana listwa na pokrywę bagażnika,
- nakładka stylistyczna SUV pod przedni zderzak,
- nakładka stylistyczna SUV pod tylny zderzak itd.;