Alfa Romeo Mito
Naprawa nadkola w aucie Alfa Romeo Mito – wyciąganie wgnieceń
W galerii zdjęć można zobaczyć dokładnie jak wygląda usunięcie wgniecenia w nadkolu w aucie Alfa Romeo Mito.
Właściciel samochodu przyjechał do Kinked Studio w celu naprawy nadkola. Nasi technicy uporali się z usterką sprawnie, a efekt zadowolił zleceniodawcę.
Wyciąganie wgnieceń w Kinked Studio – Nowa Sól, Zielona Góra, Głogów, Bolesławiec
Jeżeli szukasz najlepszych fachowców w lubuskim od napraw blacharskich bez lakierowania to zapraszamy do Kożuchowa na ul. Nowosolną do Kinked Studio. Naprawy karoserii wykonujemy sprawnie i dokładnie. Cechuje nas terminowość i poważne podejście do Klienta.
Nasza firma oferuje profesjonalne usługi:
- naprawianie wgnieceń bez lakierowania,
- naprawy po gradobiciu,
- naprawa wgnieceń,
- usuwanie wgnieceń w karoserii,
- naprawy bezgotówkowe,
- usuwanie wgnieceń,
- usuwanie wgniotek.
Wyślij nam zdjęcie uszkodzenia swojego pojazdu, a my podamy cenę usunięcia wgniecenia.
Alfa Romeo MiTo – design, wnętrze, opinie
Model MiTo produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2008-2018 to samochód osobowy przyporządkowany do klasy aut miejskich. Auta miejskie w zamyśle produkowane są z przeznaczeniem tylko do jazdy po mieście, ale spokojnie mogą wyjeżdżać w trasę, gdyż posiadają wygodne
i ergonomiczne wnętrze. Alfa Romeo w tym modelu wykorzystała typową stylistykę nadwozia zaprojektowaną przez Juan’a Manuela Diaz, czyli charakterystyczny profil maski silnika i atrapę chłodnicy, a także znany przedni zderzak oraz kształt przednich reflektorów.
Wyposażenie Alfa Romeo MiTo w wersji standardowej obejmowało 7 poduszek powietrznych, systemy ABS z EBD (elektroniczny rozdział siły hamowania, czyli rozwiązanie znacząco poprawiające bezpieczeństwo jazdy poprzez wprowadzenie elektronicznie sterowanej regulacji działania układu hamowania), elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka, elektryczne wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy i elektrycznie regulowane przednie szyby. Dodatkowo do każdej wersji klienci mogli dokupić odpowiednie pakiety zawierające aluminiowe felfi, czujniki zmierzchu, czujniki deszczu, czy eleganckie sportowe elementy poprawiające wygląd nadwozia.
Udogodnienia w modelu MiTo Alfy Romeo
Najbardziej charakterystyczne udogodnienia w modelu MiTo to:
urządzenie sterownicze współpracujące ze skrzynią biegów, sprzęgłem, z układem napędowym, układem hamulcowym i zawieszeniem;
przekładnia z podwójnym suchym sprzęgłem TCT cechująca się zwiększoną wydajnością i ograniczonym zapotrzebowaniem na paliwo.
Udogodnienia te umożliwiają uzyskanie trzech różnych typów zachowania się samochodu na podstawie stylu jazdy. Chodzi tu o tryb super sportowy, miejski i tryb, który pozwala osiągnąć maksymalny poziom bezpieczeństwa w trudnych warunkach pogodowych, przy słabej przyczepności do podłoża.
Alfa Romeo MiTo dane techniczne
Alfa Romeo MiTo miało silniki wysokoprężne oraz benzynowe, a nawet fabrynie wychodziły modele z instalacją LPG. Silniki Diesla w Alfa Romeo MiTo miały 1.3 i 1.6 pojemności. Ten większy mógł pochwalić się mocą 120 KM (88kW), a ten mniejszy 90 (66kW) i 95 (70kW) koni mechanicznych. Silniki benzynowe sprzedawany były o pojemności od 0.9 do 1.4 litra. Ten ostatni miał już nawet 170KM (125kW) przy 5500obr./min, a przyspieszał w 7,5 sekundy do setki zaś jego maksymalna prędkość to było 219km/h.
Alfa Romeo MiTo spalanie
Spalanie w Alfa Romeo MiTo w zależności od wersji i pojemności silnika, waha się od 3,5 do 6,1 litra w cyklu mieszanym na 100 kilometrów. Wersją o najniższym spalaniu w cyklu mieszanym jest ALFA ROMEO MiTo 1.3 JTDM Progression SS Hatchback I 85KM. Najwięcej spala ALFA ROMEO MiTo 1.4 TB Progression Hatchback I 120KM.
Alfa Romeo MiTo wymiary
Długość zewnętrzna 4063 mm;
Szerokość zewnętrzna 1720 mm;
Rozstaw osi 2511 mm;
Wysokość 1446 mm;
Rozstaw kół – przód 1483 mm;
Rozstaw kół – tył 1475 mm;
Prześwit 105 mm;
Masa własna od 1070 kg do 1170 kg